De missie voor Dirk

Recruitment campaign voor Detailresult Logistiek

Detailresult Groep is de organisatie achter twee Nederlandse supermarktketens DekaMarkt en Dirk van den Broek. Talmark is gevraagd om een wervingscampagne te bedenken en uit te werken voor de werving van hulpkrachten (16-24 jr) voor de diverse distributiecentra's. We hebben het concept bedacht, uitgewerkt (incl. videos en beeld) en via een van onze partners uitgezet in de media.

Het voorkomen van lege supermarkten

De missie

Om de jonge doelgroep aan te trekken is het concept om de campagne gebaseerd op spanning en een Mission Impossible/Ready Player One-achtige filmische sfeer. Dit komt terug in het beeld, de video en teasers, de social content en alle teksten. We’ve got a new assignment for you. 

A new assignment

Mobile first? Mobile only!

We richten ons op jongeren. De landingspagina is mobile-only en als een kandidaat op de desktop versie terechtkomt wordt er een ‘’self-destruct’’ bericht weergegeven. ‘’This message will self-destruct in 3, 2, 1…’’ 
Bekijk de website

Er gaat een nieuwe wereld voor je open

De Trailer

In samenwerking met onze partner Provoductions is er een filmische trailer gemaakt met snelle en dynamische beelden die het concept in beeld weergeeft. Vooral het gevoel van het terechtkomen in een andere wereld wordt hier weergeven. Met in de hoofdrol Angelique, een medewerker van het centrum!

Content voor Instagram en Facebook

Social target

De social content is geplaatst op Facebook en Instagram in de vorm van afbeeldingen en een teaser. De campagne wordt verspreid in de gebieden rondom de distributiecentra's zowel online als offline. Dus zeer lokaal.

Geïnspireerd?

Leg jouw vraag aan ons voor