Employer branding. Campaigns. Career sites.
00Mediastages

Corporate brand & recruitment site.

Mediastages.

02Context

Employer brand
Career site

Mediastages is een succesvolle intermediair voor stagiairs die op zoek zijn naar een passende stageplek in de mediasector. Talmark vernieuwde het merk en de communicatie met een even eigenwijs als eigenzinnig concept. Dit concept is onder andere te zien in de nieuwe stage-vacature site die Talmark ook realiseerde en koppelde met het backoffice-proces.

04Mediastages

Kijkt verder.

Mediastages is hét bureau voor alle stages in de media. Denk hierbij onder andere aan de publieke en commerciële omroepen, productiehuizen, facilitaire bedrijven, evenementen bureaus, muziekindustrie, marketingbureaus, uitgeverijen, online media bedrijven maar ook bijvoorbeeld aan alle corporate marketing en communicatie afdelingen. Deze doelgroep, zowel opdrachtgever als kandidaat-stagiair, vraagt uiteraard om een creatieve benadering.

06Het merk

Concepting en positionering.

Mediastages heeft ons benaderd voor een betere definiëring van het merk. Positionering en nieuw logo. Daaraan gekoppeld is ook een nieuw beeldconcept en een compleet nieuwe recruitment site.

07Connected recruitment

Up-to-date en efficiënt.

De website presenteert actuele stages direct uit het recruitment systeem van Carerix. Ook de stages worden op een eigentijdse wijze getoond, passend bij de de jongere doelgroep. Sollicitaties via de site gaan even soepel op mobiel als op desktop en belanden direct in het proces zodat de match snel en efficiënt kan plaatsvinden.

Next case study

CASE